Відгуки про Театр

6567f43d.png
Sergey
Fursa
Fixed Income Sales у Dragon Capital
История с Андреевским спуском еще раз подтверждает старую истину, что начальнику и дураку нельзя показывать работу, которая еще не завершена.
Іще Оригінал
5c466b3c.png
Viktor
Zotov
Засновник у СANactions
про ТЕАТР на АНДРІЇВСЬКОМУ УЗВОЗІ

Київ отримав від the Economist 131 місце зі 140 столиць світу.
на мій погляд, абсолютно справедливо.
цей проект - тест на нашу розвиненість, європейскість, цивілізованість.

вся якісна архітектура - СУЧАСНА.
ось посилання на найвідоміший в світі архітектурний сайт:
archdaily.com
(є ще кілка десятків достойних інтернет ресурсів)

Україна, Київ тонуть в тотальному ФЕЙКУ, в брехні.
в цьому випадку - в підробці "під старе" -
це ментальність брехливого суспільства,
це - хвороба,
на то є причини, але це окрема розмова.
потрібно з тої хвороби поступово виходити.

Навіть у випадку з РЕСТАВРАЦІЄЮ, 
весь цивілізований світ живе багато років за принципами Венеційської хартії реставраторів, ось уривок:

Стаття 9
Реставрація повинна бути винятковою мірою. Її мета - збереження і виявлення естетичних та історичних цінностей пам'ятника. Вона ґрунтується на повазі автентичності матеріалу і достовірності документів. Реставрація припиняється там, де починається гіпотеза; що ж стосується можливого відновлення, то будь-яка робота по доповненню, якого ухвалено необхідної з естетичних або технічних причин, повинна залежати від архітектурної композиції і нести на собі печатку нашого часу.

але, в даному випадку, йдеться про НОВЕ будівництво.

Київ - дуже консервативне місто, сучасне, архітектура в тому, числі сприймається вороже.

10 років тому ми "захищали" один з проектів на містобудівній раді, так один архпосадовець тоді сказав:
"ви уявляєте, що почнеться, якщо ви це дозволите!?"
- здається щойно таки почалося.
Іще Оригінал
8e1b9c4d.png
Евгений
Карась
Karas Gallery / Карась Галерея CEO & Founder 790d01f4.png
Якби в мене була можливість будувати власний будинок, я б запросила саме Дроздова http://www.drozdov-partners.com/html/, якби в мене була можливість заснувати Музей сучасного мистецтва, я б запросила Дроздова, якби в нас хватило здорової ініціативи знести весь цей жахливий несмак з Майдану Незалежності й побудувати гідного рівня площу, нам потрібно було б запросити Олега Дроздова
Іще Оригінал
9180a338.png
Олексій
Молчановський
Prometheus Co-Founder / Partner
Не втримався, вибачте. Все-таки вирішив написати про архітектурний зашквар. Один єдиний висновок, про який я давно вже думаю, насправді.
Відчуття прекрасного треба виховувати. Розуміння творів мистецтва - це непроста річ.
Просто так, без належної підготовки ані Гауді, ані Гундертвассера, ані інших великих не зрозумієш. Я, наприклад, досить погано відрізняю так званий "поганий смак" в архітектурі (ну ок, явний треш я вже більш-менш ідентифікую). В більшості випадків мені потрібна допомога людини, яка в цьому є авторитетна, яка пояснить, що не так в тому або іншому проекті.
(В музиці я трохи краще почуваюсь, тому можу брати на себе сміливість проводити такі аналогії і робити подібні висновки).
Тому я радше прислухаюсь до думки архітекторів, яких визнають і у світі (наприклад, Viktor Zotov), аніж буду приставати на сторону нехай і шановних людей, але все-таки експертів у іншій галузі. Неможливо бути розумним в усьому. Ба навіть більше - якщо хтось себе таким відчуває - «експертом в усьому», то для такої людини в мене погані новини.
Іще Оригінал
b674b8c7.png
Marina
Shcherbenko
Shcherbenko Art Centre
Це вже остання крапля, ця заява - читаю статтю на LB.ua: "Власти Киева считают, что внешний вид театра на Андреевском спуске необходимо доработать. Мэр города и главный архитектор остались недовольны фасадом здания...." http://lb.ua/culture/2016/11/29/352067_vlasti_kieva_schitayut_vneshniy_vid.html
Ми ніби не живемо в ХХI столітті, більша частина українців відторгає все нове й сучасне. Ми, люди, які вже не знаємо, як це існувати без телебачення, Інтернету, мобільного зв'язку, холодильника й посудомийної машини... літаємо на літаках, переміщуємось по Украіні (навіть) на швидкісних потягах, сподіваємось, що електро-автомобілі скоро замінять всі наші старенькі й новенькі автівки, які зжирають наше повітря й знищують екологію, а чого варті наукові й космічні дослідження, прогрес в медицині... Й ми такі "прогресивні" хочемо жити в будинках з "античними" скульптурами, прикрашених ліпниною, "старовинними" розписами, обов'язково в ці зали добавимо грецькі чи римські колони, фронтони, круглі арки й ще багато різних деталей, бажано з позолотою... Може ще вдягнемо криноліни й поїдемо в них в Метро?... Це така абсурдна ситуація - негативна й хамська реакція більшості спільноти на будівлю муніципального театру на Андріівському узвозі одного з найталановитіших українських архітекторів урбаністів Oleg Drozdov , що я не відреагувала враз. Я звикла, що більшість оцінює твори й мистецькі проекти, дозволяючи виносити вердикт, спираючись на своє: "нравится - не нравится"... Якби я прислухалася до цього й пристосовувалася до смаків більшості, то експонували б ми в свій час в Ботезі Галереї, а тепер в ЩАЦ "живописні" роботи Гапчинської та її колег з Андріївського узвозу. В 2015 році ми в Щербенко Арт Центрі презентували проект "Терралогія" Олега Дроздова... й невипадковою була ця співпраця, як мінімум, наші смаки й бачення простору співпадали: http://shcherbenkoartcentre.com/projects/terralogiya... Якби в мене була можливість будувати власний будинок, я б запросила саме Дроздова http://www.drozdov-partners.com/html/, якби в мене була можливість заснувати Музей сучасного мистецтва, я б запросила Дроздова, якби в нас хватило здорової ініціативи знести весь цей жахливий несмак з Майдану Незалежності й побудувати гідного рівня площу, нам потрібно було б запросити Олега Дроздова, Виктор Зотов http://www.zotov.com.ua/uk/projects#/featured й їхніх однодумців до цієї роботи.. Сьогодні ми бачимо поряд з новим театром на Андріївському цілий район Воздвіженка - це приклад нефункціональної міської архітектури, несмаку, міщанства, такий собі комерційно орієнтований купецький стиль на середньостатистичного українського покупця нерухомості... Я не хочу нікого образити, й не всі будинки на Воздвіженці такі вже й жахливі, та проблеми з відсутністю паркінгів, нормального проїзду, зелених скверів й глобального архітектурного несмаку очевидна... Й в цьому поєднанні старого (Андріївського узвозу) й нового (Воздвіженки) з'являється будівля, яка відповідає всім канонам сучасної архітектури ХХІ століття, адаптованої до середовища й функціонально відмінно продумана й реалізована. Цей Театр сьогодні стане символом боротьби з повсякденністю й стереотипами. Те що його вже побудовано, частково відкрито й ми всі реагуємо на цей факт його існування - для мене є однією з очевидних тенденцій до змін на краще в нашій країні, незважаючи ні на що, це вміння сучасного архитектора відстоювати свою думку/проект в країні заангажованої популістами: ще вчора ви висміювали Межигор'є, а сьогодні готові закидати камінням архітектора, який відкриває вам очі на те що поряд: подивіться, як повинно бути й що вам будують по-старому, заробляючи на "откатах"...
Іще Оригінал
8c943504.png
Алексей
Давиденко
e4f2781c.png
Вчера вечером я опубликовал Пост-Фейк!
Пост-Провокацию!
Я взял из Гугл фото вернисажа картин с Андреевского Спуска и вместо одной из них, в Фотошопе подставил известную работу Марка Шагала - Цветы (1924 года), которая неделю назад продалась на австрийском Аукционе Dorotheum за 1 миллион евро.
Свой фотоколлаж я сопроводил придуманной историей, про понравившуюся мне уличную картину с нарисованными цветами неизвестного автора за которую хотят $500. И спросил у Фейсбука совета: красиво/не красиво, нравится/не нравится, дорого/не дорого?!
Зачем я это сделал?
После бурного обсуждения нового здания Театра, мне стало интересно:
1. Умеют ли люди отличать, что красиво, а что нет? Что искусство, а что нет? Что будет ценно через 100 лет, а что нет?
2. Что скажут люди про картину гениального Марка Шагала, если не будут знать кто на самом деле её автор и какая её настоящая цена?
3. Могут ли люди не будучи специалистами и экспертами уверенно и безапелляционно давать экспертные оценки?
4. Могут ли люди среди десятка очевидного говна увидеть не говно? И наоборот?
Результат получился хоть и очевидный, но очень грустный.
Вокруг нас все эксперты - вокруг нас всё говно!
В комментариях, десятки людей вызвались высказывать и навязывать своё мнение относительно предмета в котором они вообще ничего не понимают.
Какими только эпитетами они не называли картину Шагала: безвкусица, ширпотреб, халтура, дешевка, картина второклассника, картина без сюжета и тд. Из более чем сотни комментариев не было ни одного хорошего или хотя бы нейтрального.
Все посчитали сюжет не интересным и безвкусным, а цену в 500 долларов - фантастической.
О том, что на этом месте может висеть что-то интересное или стоящее их внимания - даже речи быть не могло.
Поэтому.
Когда в следующий раз вам вздумается высказать во всеуслышание своё экспертное мнение по теме в которой вы НИ ХРЕНА не разбираетесь и где вы полагаетесь только на свой собственный вкус и своё собственное мироощущение помните:
1. В этом мире все очень субъективно.
2. Ваш вкус - не эталон! Ваше мнение - не аксиома! Ваше чувство прекрасного - это только ваше чувство прекрасного!
3. Чтобы быть хоть в чем-то экспертом или специалистом - надо этому учиться или хотя бы этим интересоваться.
Запомните.
То что вы в детстве рисовали на уроках, пели в хоре и собирали замки из кубиков ещё не означает, что вы хороший эксперт в изобразительном искусстве, пении и архитектуре.
Итог.
В любом вопросе, где вы не специалист, оставьте своё "экспертное" мнение при себе. Или тихонечко выскажите его окружающим, но при этом не забыв указать, что это ваше личное субъективное мнение и вы готовы слушать и слышать мнение других людей, а тем более мнение настоящих профессиональных экспертов.
А теперь, наслаждайтесь Шагалом и читайте комментарии "фейсбучных экспертов" http://bit.ly/2g3BElL
У меня все!
Іще Оригінал
d9402c4a.png
Гарик
Корогодски
СКАЖИТЕ
С каких таких пор Андреевский стал "улюбленим мiсцем киян"?
Да, мы с детства о*****о любили Подол.
Валы, Хоревую, переулки. Фроловскую, еще ту Воздвиженку.
Но Андреевский?? Да, там дом Булгакова, но жил он в нем всего ничего, пару раз по несколько лет.
И сейчас киевляне ходят туда по большим праздникам, типа вышивания выгулять.
Чисто для приезжих ****я.
Нет там генетики, и не было никогда.
Іще Оригінал
93244dc5.png
Максим
Боритко
Rockets Креативный директор
Мир поменялся навсегда. Опять. Теперь быть недовольным культурой, критиковать окружение и "куда мы катимся" стало уделом плебеев. А современный, образованный, креативный участник социума защищает театр. Хвалить – это новый андерграунд.
Іще Оригінал